Janko Pravda

Jsem jeden z vás...A mám pravdu.
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1529x

Seznam rubrik

Janko Pravda

Uvěříte (mi) ?

Tak dlouho jsem váhal jestli mám vyjadřovat své názory na svém vlastním blogu až jsem narazil na blog Romana Polacha ( RP) zde : http://polach.blog.idnes.cz/ který mne k tomu konečně donutil. Jde o to , že již dlouho se zabývám věcmi o kterých píše a mnohokrát jsem se chystal své poznatky a názory taky nějak shrnout.Doposud jsem si na to nenašel čas.Články RP se mi ale zdají natolik zajímavé, že stojí za to se nimi alespoň chvíli zabývat a reagovat na ně. Ze samé podstaty problematiky kterou se RP ve svých článcích zabývá je zřejmé, že bychom mohli o ní psát a číst doslova nekonečně dlouho takže i tento můj text bude jen takovým jemným plácnutím do vodní hladiny nekonečného oceánu, nímž zároveň vstoupím mezi místní blogery.Mým krédem zde bude - vždy se snažit psát pravdivě, stručně, srozumitelně a mířit přesně in meritó.

27.12.2010 v 16:49 | Karma: 10,88 | Přečteno: 1441x | Diskuse| Společnost