Prosím nedávejte karmu mým blogům !

Možná se vám to zdá divné, nevím, jestli již někdo z blogerů o toto požádal. Já však zde publikuji své názory proto abych přiměl některé lidi kteří přemýšlejí analyticky a uvažují o životě kolem sebe ke konfrontaci svých názorů s mými.Pak je jen na nich jestli se přikloní na mojí stranu nebo ne. Každopádně nežádám aby to vyjadřovali tím, že mi udělí karmu.

O minulém víkendu jsem si totiž dal tu námahu a přečetl několik top - karmových článku od dlouhodobě top-karmových autorů

A byl jsem zděšen….

Asi tak jako když před 20-ti lety promluvil Vladimír Mečiar před tisíci lidmi a oni jásali a vynesli ho do vysoké politické pozice. Já jsem  tehdy jen stál s otevřenou pusou a nechápal jak můžou ty tisíce lidí neslyšet nesmyslná protiřečení v každé druhé větě a populizmus sršící jak fontána z každého jeho slova. I tak však Vlado dostal vysokou „karmu“ .

Zde je to bohužel velice často podobné – top-karmové články jsou až příliš často plné všeobecných vše líbivých blábolů. Zdá se mi , že ty nejhodnotnější texty zde mají většinou karmu kolem 20-30. Když napíšete holou PRAVDU ocení to několik osvícených a pak již následuje jenom povrchní nekonstruktivní diskuse typu - „autor blogu asi spadl z jiné planety “  anebo „to nemá ani cenu komentovat “ a to jsou ty slušnější případy.

Nechci zatím diskuse zakazovat, i když většina příspěvků je bez jakékoliv přídatné prospěšné informace nad kterou bych se mohl zamyslet.

Takže jestli můžu poprosit :

- nestojím zde o karmu 45,  jestli si myslíte, že moje texty stojí za přečtení můžete je doporučit dále svým známým a přátelům, vysoké číslo v počtu čtenářů mne potěší.

-nestojím zde o hloupé diskusní příspěvky , než něco napíšete do diskuse přemýšlejte -pokud můžu poprosit tak hlavou.

 

Děkuji všem mým čtenářům za pochopení.

Autor: Janko Pravda | pondělí 21.2.2011 8:56 | karma článku: 10,30 | přečteno: 771x
  • Další články autora

Janko Pravda

Poděkování za koronavirus

25.3.2020 v 8:51 | Karma: 17,39

Janko Pravda

Naše budoucnost a naše neštěstí

26.6.2017 v 16:56 | Karma: 11,41

Janko Pravda

České daně pro kolotočáře

25.4.2017 v 8:28 | Karma: 23,74

Janko Pravda

České daně pro povaleče

24.4.2017 v 9:54 | Karma: 36,36