Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V90e78n94d69u61l16a 50S32z35l31a87u10e93r72o47v30á 7482806447108

"To je totiž jediná správná cesta, jak v maximální možné míře zajistit ekonomicky únosnou a zároveň špičkovou zdravotní péčike spokojenosti všech, jak pacientů tak i lékařů a sester !"

Uf.. Jediná správná cesta. Vy jste si z toho diskutování moc nevzal...

0/0
9.4.2017 18:26

V40e28n27d33u73l48a 31S51z10l38a39u70e19r97o52v58á 7682716517478

"....tak kvalitní péči s tak malou spoluúčastí pacienta nenajdete NIKDE na světe jak je široký a dlouhý !"

Docela by mě zajímalo, kde si myslíte, že se ty peníze na zdravotnictví berou..

0/0
9.4.2017 18:19

B74o97h87u68m78í37r 77Š89i53m69e90k 3441550604424

Dík za vynikající zhodnocení naší zvrhlé zdravotnicképolitiky v duchu komunismu prosazované nejen sociálními demokraty, alebohužel i prosazované politiky ODS a TOP 09, kteří se nám snaží namluvit, žejsou pravicoví!

Autorem kritizovaný přístup Milana Kubka je dán desetiletýmpohrdáním lékaři našimi politiky! Lékaři bohužel nabyli přesvědčení, že jižnikdy nebudou smět léčit své pacienty podle jejich potřeb, že pacient budeněkdy osobně odpovědný za proplacení zdravotní péče a že lékaři již navždy budoutrvale okrádání na své službě.

Dík za konstatování, že Česko je nejhorší zemí v Evropskéunii ohledně chudoby občanů, protože zde je udržována nejnižší cena práce. Toje příčinou, proč naše platy a mzdy jsou 4x-5x nižší než v Německu. Aobzvláště mne překvapilo od sociálních demokratů, že platy od 50000,-Kč hodlajíjiž postihnout progresivní daní, i když to je v Německu zhruba uzákoněná nejnižšímzda!

Politici si zcela amorálně udělali ze zdravotnictví svojepolitické kolbiště. ODS se pokusila pseudopravicovým způsobem stabilizovatzdravotnictví, aby sociální demokracie stabilitu zdravotní péče znovuznehodnotila snížením příjmů do zdravotní péče ve formě zrušení poplatků, kteréšly především na mzdy personálu, a ničím to nenahradila. Grandiózním majstrštykembylo oranžové tsunami sociálního demokrata Davida Ratha, který na třicetikorunách dosáhl totální vítězství sociální demokracie.

Autor velmi pečlivě popisuje důsledky naši zdravotní péče „zadarmo“.Občané pohrdají svým zdravím a pohrdají zdravotní péčí.

:-)

+1/−1
9.4.2017 10:55

B56o78h64u51m43í81r 76Š83i13m79e86k 3701640124374

Jen se liším od autora v řešení financování zdravotnípéče, podle kterého má býti určen standard hrazený z „pojištění“ a nadstandardmusí být placen pacientem přímo nebo na něj může být komerční připojištění.

Považuji to za zbytečnou ztrátu peněz pro naše občany,protože naše financování zdravotní péče přes veřejnoprávní pseudopojištění jenetransparentní a vysoce ztrátové. Navíc vyřazuje pacienty i lékaře z možnostiovlivnění systému.

Jsem přesvědčen o nutnosti financování zdravotní péče přesskutečné zdravotní pojišťovny, nejspíše jako neziskové organizace, které budouv solidaritě zdravých s nemocnými a bohatých s chudými utvářetrůzné pojistné produkty s různou spoluúčastí pacienta, ve kterých si občanmůže vybrat optimální produkt.

To vnímám jako jedinou alternativu přinášející do systémupřirozené vztahy, které jsou nejúspornější a které nás zbaví dosavad všemistranami pěstované iluze dostupnosti kvalitní zdravotní péče zadarmo pro bohatéi chudé, která ve skutečnosti ústí do nedostupnosti kvality, kterou budou musetpacienti získávat jen korupcí nebo protekcí.

:-)

+1/0
9.4.2017 11:03

B31e95d31ř74i37c87h 79D51v34o84ř78á52k 2232318486854

Ve státě,kdy má značné procento obyvatelstva k dispozici po zaplacení základních životních potřeb jen pár stokorun na vše ostatní se musí uvažovat trochu jinak než třeba v USA. A když se nebudou odrbávat ti nejchudší,tak se to těm bohatým nebude líbit. Autor uvažuje nesysrtémově a to co krituzije u ministzra zdravotnictví vlastně navrhuje. Co je na tom špatného,že jsme navázali na systém socialistického zdravotnictví. Je špatné,že nevyužíváme generika z různých zemí a SÚKL funguje jako korupční žába na prameni. Dnes je obrovským vproblémem u lidí sdtomatologická péčemkterá se nějak vymkla z dozorových složek státu. Ceny mateiálnů požehnává právě ten státní úřad pro kon trolu léčiv a nikdo nepožehnaný nemůže oficiálně nic dovést. Tady se podívejte jen na kousek materiálů pro zubařskou praxi,vyráběných v Číně. A vyváží se to do celého světa.

jde jen o materiály pro výrobu plastových náplní do zubů,které jsou u nás údajně prodělečné

https://www.alibaba.com/trade/search?f0=y&IndexArea=product_en&CatId=&SearchText=dentistry&refine_attr_value=351-100006639V

Trochu se rozhlídněte po okolí v katalogu a bude Vám z toho špatně !

0/−1
8.4.2017 11:29

B11o28h63u95m96í36r 25Š72i82m33e64k 3151910934344

USA se vymyká našemu myšlení. Zde jde především o zaplacení lékařů a pojištění zde nefunguje, protože zde není solidarita mezi zdravými a nemocnými, protože se pojištění odvozuje od zdravotního stavu pacienta.

Avšak nezaplacení lékařů zjevně také není řešením! Ale zdá se, že to celé spěje do toho, že místo, lékařů budou převážně v první linii jen zdravotní sestry.

0/0
9.4.2017 11:02

P97e12t81r 15S88k16á34c64e21l 6814509769

Pane Pravdo, máte pravdu. Tak úderné informace jsem dlouho nezaznamenal.

Mě třeba trápí, proč již dávno nejsou možnosti připlacení si nadstandardu. Jistě se najde vrstva lidí, kteří si rádi připlatí na vše. Od jídla počínaje, až po pedikůru přímo na lůžku. No a ze zisku takto vytvořeného část hradit sociálně potřebným základní péči.

Pan Kubek nedávno odsoudil zařazení čínských metod léčení a vyléčení (!) mezi hrazené úkony. Proč asi?

Někteří lékaři zařadili mezi šarlatánské metody léčení a vyléčení bahenní zábaly. Šlo o návrh hradit je pacientům. V dnešní době, kdy alternativních způsobů léčení a vyléčení je přehršel. Viz:

http://www.mojemedunka.cz/default.aspx

a další....R^

0/−1
8.4.2017 0:46

B70o90h56u90m15í59r 66Š65i32m77e10k 3191670104334

Tak především: 1. Na zdravotní péči nejsou a nebudou peníze. 2. Zdravotnictví je kolbiště našich politiků.

Nadstandard a standardy nedokáží stanovit ani naši politici ani naše zdravotní "pojišťovny", které ve skutečnosti jsou pouhými redistributorkami naši zdravotní daně. Tento problém musí být řešen skutečnými zdravotními pojišťovnami přes různé pojistné produkty s různou spoluúčastí. K tomu však chybí politická vůle!

Přesto, že čínští "lékaři" u nás mají mnohem větší mzdy než lékaři čeští, nejde o exaktní léčení, jde o prosté léčitelství a čínští lékaři jsou zde zaměstnáváni protiprávně!

!!

0/0
9.4.2017 11:10

J48i22ř24í 96Ř28e69z79n85í58k 4872332463135

A nebylo by daleko jednodušší zavést bonusy, tedy vrátky za nevyčerpané zdravotní pojištění? Nečerpáš, získáš.

0/−2
5.4.2017 10:24

V94e38n56d71u42l25a 43S32z16l61a72u57e10r87o73v40á 7452596367888

:-D:-D:-D A kdybyste měl rakovinu, tak se to zaplatí čím?

0/0
9.4.2017 18:30

J95a66n 63S86u42c38h62ý 6730724868

Tak ať si každej zaplatí doktorovi přímo na prkno a bude...je to jedinej spravedlivej postup.

+1/−4
5.4.2017 9:28

T21e28r11e77z42a 85H74a14j80k20o38v89a 5337782914890

Chaby pokus.

0/0
5.4.2017 9:54

M65i95l31e85n69a 24N91o10v52a68n49s60k14a 4782377109929

No byla bych hodně zvědavá, jak byste na stůl položil třeba takových 400tisíc, za rozsáhlé ortopedické operace po havárii , následnou hospitalizaci, rehabilitaci....

Konec-konců můžete se na takovou péči zeptat v USA (nebo v Kanadě), kde do přijetí "obama-care" bylo kolem 30-40 milionů obyvatel bez zdravotního pojištění a péči si hradili sami....

+1/−1
5.4.2017 10:20

B53o87h10u70m88í69r 72Š62i13m73e60k 3831250554354

Zdravotní péče musí být stanovena tak, aby byla únosná pro většinu občanů. Ale sociálně slabí nesmí být řešeni cestou zdravotnictví "zadarmo" pro bohaté i chudé, ale bohatí si ho musí zaplatit a chudí ho musí mít přes sociální dávky. Jinak to skončí v nedostupnosti kvalitní zdravotní péče bez korupce či protekce!

0/0
9.4.2017 11:15

V95l19a59d69a 82S16i89m88o42n40i63k 3509843313455

Vy asi nemáte páru, co opravdu taková odborná péče stojí. Už Vás vidím, jak platíte kardiostimulátor an dřevo.

+2/0
5.4.2017 11:02

B41o59h33u21m94í78r 97Š46i77m95e59k 3961100504384

Zdravotní péče musí být ekonomicky citlivě nastavena pro naše občany. Ale komunistická zdravotní péče "zadarmo" je největší podvod politiků na chudých!

0/0
9.4.2017 11:17

V96l78a17d65a 45S58i52m40o89n43i82k 3149933803985

Nejsme v rozporu. Ovšem na druhou extrémní stranu pan Suchý zřejmě neviděl nikdy reálnou fakturu za obsáhlejší zákrok.

Citlivé nastavení musí ovšem znamenat, že zneužití ( hrdinský odchod z nemocnice na revers a za dva dny totéž znovu) musí být tvrdě vymáháno od pojišťoven. Spoluúčast ve formě regulačních poplatků a náročnějších vyšetření. Starvování v nemocnici nemá krýt nemá být součástí " zadarmo" apod.

0/0
9.4.2017 13:06

B37o42h98u61m87í39r 47Š82i95m12e84k 3241800714454

Souhlas, zneužití zdravotní péče si musí hradit sám pacient a nikoliv jeho pojišťovna.

"Regulační" poplatky byly jen nouzovým řešením Tomáše Julínka, který neměl dost peněz v pojišťovnách na platy. Byla to jakási iluze pravicové politiky. Pokud bude VZP řádně a spravedlivě platit za ošetření, navýšení poplatky nemusí být.

Ale: Spoluúčast musí být formou asi 13% v ambulantní péči cash, což je optimální regulativ dnes zcela nekoordinované all inclusive požadované péče, což je pro systém likvidační a může jen vést ke komunistické iluzi kvalitní zdravotní péče zadarmo. Tato péče cash může být součástí nadstandardního navýšení pojištění. Ale musí být k tomu skutečné zdravotní pojišťovny schopné tyto různé pojistné produkty tvořit! Současné "pojišťovny" ve funkci redistributorek naší zdravotní daně toho schopné nikdy nebudou!

0/0
9.4.2017 15:03

B37o93h38u45m40í22r 21Š87i51m37e75k 3231740674634

?

0/0
9.4.2017 11:18

B87o63h63u73m11í78r 96Š72i18m38e44k 3901770274614

Bohužel, pokud budou naši politici tak trvat na zdravotnictví "zadarmo" jako ministr Ludvík, pak to skutečně skončí platbami na prkno!

0/0
9.4.2017 11:12

Z61d50e55n75e62k 20H67o66r85n69e90r 4114851492983

O té demagogii máte pravdu, týká se ovšem i vás; žádný vhled se nekoná, jen tupý výklad pochybných dat, žádné lidství.

+2/−1
5.4.2017 2:44

B86o20h17u81m36í26r 59Š91i17m81e63k 3911590474674

Iluze dostupnosti kvalitní zdravotní péče zadarmo bude lepší?

0/0
9.4.2017 11:19

J14a81n 52Z60i59e57g61l22e27r 1181226111528

Zasloužená karma.:-)R^

+2/−1
4.4.2017 22:44

V15l44a91d37a 80S16i52m94o90n90i16k 3539783233395

Mám statisticky doloženo, že regulační poplatky plnily svoji funkci a navíc jako bonus přinesly nějakou korunu v hotovosti přímo do ordinace. Zdravotní péče prostě nikdy zadarmo nebyla a nebude, takže někdo to prostě zaplatit musí. Výkřiky o tom, kdo kolik zaplatil z platu či mzdy bych nechal až poté, co vám, zastáncům " zadarmo", projde rukama první faktura za MRT nebo chirurgický zákrok. Číst doporučuji vsedě. A ideály o tom, že si někdo pořídí soukromou pojistku v důchodovém věku a bude platit nějakých 10 000 korun měsíčně? Z říše snů... , Soukromá pojistka by byla skutečně minimálně dvakrát tak drahá. Nezapomeňme také dodat, že penzisté např. v Německu si platí zdrvaotní 7,5m% z důchodu. Čím později přijde spoluúčast, tím hůře.

+4/−1
4.4.2017 21:59

J26a69n 13S84u13c92h20ý 6530434818

Co je na zdravotní péči zadarmo? 10k měsíčně za to, že jsem u doktora za posledních 7 let byl jen pro potvrzení o pracovní způsobilosti, které jsem si stejně musel zaplatit...zlodějina to je, nic víc....

Na druhou stranu nejde nesouhlasit se zdejšími názory, že když se zruší pojištění jako takové, sesype se to celé, zdravotnictví žije jen díky takovým volům, jako jsem já.

0/−3
5.4.2017 9:13

K66a56m36i60l 58S29e24d98l51á79č15e38k 1576579666201

To je ale přece princip veřejného zdravotního "pojištění". Zdravý vydělávající člověk platí zdravotní péči těm ostatním.

+3/0
5.4.2017 9:21

T85e96r39e57z68a 68H50a18j42k13o77v95a 5407492294410

Pane Suchy , budte preci rad, ne?

0/0
5.4.2017 9:57

V97l27a37d71a 69S37i44m63o55n93i58k 3989403733895

Systém je založen na solidaritě zdravých s snemocnými, mladých se staršími. A to je podle mne v pořádku. V pořádku není to, že se navenek system tváří, že je jako zadarmo. Checeme -li mít péči podobnou té západní, musíme dodat peníze. Jedno jak.

+1/0
5.4.2017 10:47

T96e56r54e45z52a 42H57a83j37k97o66v91a 5177212804940

V Nemecku i plati i duchodci a to 7,5 % z prijmu a taky ve Svycarsku, tam si plati cele zdravorni pojisteni sami. (Samozrejme i dane). Duchodci b v CR mohli byt alespon trochu radi , ze neplati nic. Videt alepon trochu tuto vyhodu.

0/0
5.4.2017 9:56

V72l83a74d88a 37S26i67m92o58n35i68k 3309343143945

Souhlasím. Pro důchodce výhoda, pro system samozřejmě obrovská zátěž.

0/0
5.4.2017 10:49

B24o83h14u47m31í50r 51Š72i85m62e73k 3931240854104

Problémem není, že důchodce je osvobozen od zdravotní daně, ale problémem je, že bohatý má zdravotní péči "zadarmo"!

0/0
9.4.2017 11:27

B45o95h63u85m47í28r 44Š11i16m32e66k 3271290834494

Pane Simoníku, proto se stavím proti komerčním pojišťovnám i ohledně nadstandardu! To máme v USA, kde komerční pojišťovny odvozují výši pojištění od zdravotního stavu. Proto preferuji zdravotní pojišťovny jako neziskové organizace, které budou tvořit různé pojistné produkty s různou spoluúčastí v solidaritě zdravých s nemocnými a bohatých s chudými.

0/0
9.4.2017 11:24

M97a58r67t77i42n 86S22e96d96o90n34a 2625336466639

Mozna by si mohl autor overit nejaka fakta, nez napise nesmysl.

1) mzdy lekaru jsou v CR neskutecne nizke, pokud existuje moznost prace za lepsi penize v EU tak bez navyseni mezd pro lekare a sestry pujde ceske zdravotnistvi ke dnu - jiz dnes preziva diky prescasum personalu

2) Statni pojistenci (deti, duchodci) stoji nejvice penez, ale stat za ne plati nehorazne nizke pojisteni - 920,- Kc/mesicne (u lide co si pojisteni plati sami stat pozaduje platbu min. 1906 Kc). Za takovych podminek penize skutecne chybi

3) Nemam za to ze nestatni pojistenci plati malo. Osobne platim mesicne 13,5 tis Kc, za to bych mel ve drahych US lepsi servis u komercni pojistovny nez v CR. Bez existence stropu pro zdravotni pojisteni neni duvod pro spolucast pacientu.

4) zavedeni poplatku u lekare potvrdilo zhorseni zdravitniho stavu populace - skutecne plno lidi na poplatky nemelo. Je paradox ze v Nemecku lide zaplati na poplatcich mene nez pacienti co casteji navstevovali lekare.

5) US nabizi velmi kvalitni peci, ale ta je pro plno Americanu financne nedostupna. Bez penez na ucte nebo draheho pojisteni ji proste nedostanene. Je znamo nekolik pripadu kdy duchodci prodavaji sve domy. Plno Americanu jezdi kupovat leky do Mexika - US jsou pro ne moc drahe.

6) stare leky se sbira z jedineho duvodu - ochrana zivotniho prostredi (cisticky to resit neumi). Stare leky se skutecne nerecykluji.

+4/−1
4.4.2017 20:48

M39i15c28h64a20l 82P30r87o17k40š 6371454842122

Bylo by mozne ten ctvrty bod dolozit nejakym zdrojem?

+2/−1
4.4.2017 21:04

T29e44r29e16z68a 42H88a53j25k37o42v66a 5637762724500

To bych taky rada videla.

+1/0
5.4.2017 9:58

B31o53h75u52m97í29r 62Š88i78m30e43k 3471830574534

Prakticky nedošlo ke snížení návštěv u lékaře!

0/0
9.4.2017 11:36

K79a81m68i60l 15S32e42d88l27á57č70e71k 1386209946551

Jen k bodům 2 a 3. To je přece celý princip veřejného zdravotního "pojištění". Pokud by stát platil více za státní pojištěnce, tak by to přece stejně ve výsledku zaplatil kdo? No ti zdraví a ekonomicky aktivní. Z koho jiného by stát ty peníze získával?

+1/0
5.4.2017 9:24

B87o31h53u63m64í94r 63Š58i52m90e30k 3851160534204

Zcela vypouštíte limitaci pacientů, jejíž nedostatek nám hrozí krachem zdravotní péče!

0/0
9.4.2017 11:38

B32o81h88u57m18í19r 95Š90i80m70e47k 3531190194124

To není pravda, že došlo ke zhoršení zdravotní péče při třicetikorunových poplatcích u lékaře! Pravda je, že pacienti asi dva měsíce trucovali a nechodili k lékaři, protože je sociální demokrati přesvědčili, že dát lékaři za ošetření na pivo je pro ně ruinující, i když denně sami vypijí v hospodě několik piv a vykouří jednu krabičku cigaret. Budiž jim přáno! Ale pokud nebudeme přát lékařům, ono se nám to vymstí.

A zrušením poplatků v nemocnici snížili peníze na zdravotní péči o 5,5 miliardy korun, které šly především na mzdy zdravotníků!

0/−1
9.4.2017 11:35

M14i28l16a90n 33H52l38a69d32k35ý 8272148640

Já jsem taky za to, aby se lidem nelhalo o zdravotnictví ...

Jsem už starší. Je mi 52. Kdyby všichni byli zdraví jako já, museli by doktoři zkrachovat.

Popisované brutální plýtvání léky je nesmysl. Co mi doktor předepíše, to užívám. Takže já jako občan vinný nejsem. Netuším, proč mám být za neodbornost, lajdáctví a plýtvání platit já.

Zneužívání RZP a to, že lékaři díky přesčasům musí porušovat Zákoník práce - za to snad také nemohu já, ale neschopnost vedení celého zdravotnictví. Nejsem proti, aby se odvádělo z platů o desetinu procenta více. Ale na druhou stranu, pokud toto nastane, nebo bude každý doplácet ze své peněženky, co bude výsledkem ? Všichni zodpovědní ve zdravotnictví budou jen více krást, šmelit, kašlat na úspory a budeme pořád ve stejném srabu ... Když v 90 letech jsem šel na CT, tak to bylo ve 2 v noci, aby se drahý přístroj v nepřetržitém provozu rychle vyplatil. A jak to je dnes ? CT v dotyčné nemocnici nejede ani na 1 celou směnu. Takže občan určitě není ten kdo zdravotnictví škodí. !!

+10/0
4.4.2017 20:36

B50o73h89u96m95í70r 63Š28i28m86e23k 3651390224444

Současný nedostatek limitace pacienta hrozí krachem zdravotní péče, protože na to určitě peníze nebudou!

0/0
9.4.2017 11:41
Foto

J66a72n 23V92l20a98d80y20k83a 2112348133414

Až na tu poslední větu, výborný

0/0
4.4.2017 19:39

Z57d46e29n48ě85k 70B72e76r15á95n79e29k 2228155436642

Článek je pravdivý z poloviny. Správně je napsáno, aby byly dva zdroje financování zdravotnictví - současný zdravotní pojištění a soukromý (tedy každý si u lékaře připlatí). Bohužel článek vůbec nezmiňuje obrovské plýtvání, korupce a tunelování ve zdravotnictví. To by mělo skončit ihned.

+3/0
4.4.2017 18:17

J87a72n45k38o 71P39r20a89v60d40a

Pane Beránek máte pravdu,ale o tom můj článek není jelikož by byl podstatně delší, každopádně to co by v maximální možné míře zamezilo plýtvání a navíc zlepšilo zdrav. péči je důsledná elektronizace zdravotnictví ( funkční IZIP)

+2/−2
4.4.2017 18:49

V50l57a62d89a 25M84u86s62i93l 9240556648283

TA ELEKtronisace, to bude dalsi debakl....!!!!

Na venkove to starsi lekari slozi a novi nebudou...

Z infoprmacnich systemu melo davno vyjetz, ze nejaqky lekar v tabore vybocuje od 10 mili onu...

0/0
4.4.2017 19:55

B20o72h57u94m98í46r 87Š23i28m61e97k 3781670694254

Tunelování, korupci a protekci bez přirozených vztahů nezlikvidujete!

0/0
9.4.2017 11:42

M67i22l17a56n 18S75t79e22h45l63í48k 7260389953291

Dobrý článek R^R^

+4/0
4.4.2017 18:16

L55u11k93á57š 89Š73m52a29h46e41l 2647414142694

Pravicová mantra, jak jinak...Rv Znak vyspělých zemí je, že se o základní zdravotní péči umí postarat bez ohledu na reálné příjmy lidí. Nikdo nic nemá proti připlácení za nadstandard, ale placení základu "na dřevo" je nesmysl.

+1/−3
4.4.2017 21:23

B49o71h63u86m18í94r 33Š98i86m52e20k 3621640814254

Bez peněz na dřevo zneužívání zdravotní péče nezastavíte a hrozí krach zdravotní péče!

0/0
9.4.2017 11:44

Z86d11e33n73ě12k 32Š11m58e21r67d30a 6190311431140

Díky za osvětlení dnešní situace v oblasti zdravotní péče u nás. Myslím, že by bylo třeba takových informací častěji neb lidé nevědí, co u nás mají k dispozici a hlavně za jakou cenu (ve srovnání se zahraničím, jak ostatně uvádíte v článku).

+5/−1
4.4.2017 14:32



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.