Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Můžete uvést konkrétně zdroj, podle kterého je únik 25 % ?

Osobně bych řek, že je to propaganda daňové správy a MF. Babiš již několik let intenzivně hledá karuselové podvody a výsledek je mizivý.

0 1
možnosti
JP

Daňové podvody na DPH a boj proti nim

přednáška na VŠEdne 20. října 2015 Ing. Martin Janeček generální ředitel GFŘ

S pozdravem Janko PRAVDA

0 0
možnosti
VH
JP

že by trefa hned napoprvé ? ;-D;-D;-D

If the cap fits, wear it - the Wounded Goose

0 0
možnosti
JK

Autore nelžete, když jsem byl bez práci ještě přelodloni, tka jsme nedostal ani korunu od státu na dávkách. A někdy před 12 lety jsem byl bez práce a dostával jsem kolem 3600 měsíčně. Takže asi se těžko vyplatí nepracovat. A životní minimum nebylo od té doby nějak výrazně zvýšené. Dokonce ho v lednu zamítli.-

0 1
možnosti
JP

Jak jste mohl být bez práce ?!? Všude v našich městěch se na ulicích válejí cigaretové nedopalky, papírky, bordel, Proč jste si nevzal lopatu, koště a 8 hodin denně neuklízel aby bylo v našich ulicích čisto jak v civilizovaných zemích ?

Práce je všudo kolem !nepracuje jenom lenoch !!

1 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1529x
Jsem jeden z vás...A mám pravdu.

Seznam rubrik