Diskuse

IZIP ? ANO !

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PR

ununun

13. 5. 2012 13:03
člověče

Když už máte tu potřebu veřejně publikovat své myšlenky, naučte se aspoň psát. Chápu, že ten mezerník je impozantní, ale ty desítky zbytečnejch mezer před diakritikou, to se fakt nedá číst.

4 0
možnosti
KV

valissen

13. 5. 2012 12:51
Izip Ano

Jsem přesvědčen, že Izip zdechl hlavně na neochotě lékařů i pojišťoven nechat se kontrolovat. Částečně tím podpořili i hrozný způsob jak Izip probíhal.

Mimochodem, pokud vím, je Izip pouze pro pacienty VZP proto, že ho ostatní pojišťovny odmítly.

Důsledek:  viz první věta.

Tomuto jednání RvRvRv

1 0
možnosti
DF

Dluhousek Fackujici

13. 5. 2012 12:35
IZIP ne

protoze od zacatku slo o nemodernizovany tunel co mel zajem se jen napojit na statni penize

odpadky vam muze take vyvazet mafie presto asi byste ji asi nedporoucoval i kdyz mozna castecne to bude delat slusne

0 0
možnosti
JL

uumaa

13. 5. 2012 11:49
IZIP na zip?

Jsem silně proti! Ovšem obávám se, že nás to v budoucnu nemine.

2 0
možnosti
VS

Vlada_07

13. 5. 2012 11:31
Projekt amatérů a zlodějů

Tak bych asi shrnul kvality IZIPu. Pokud nevím, jak dosáhnout projektového cíle  a nemám žádný plán, pak jsou 2 miliardy fuč jedna dvě a je to poněkud drahé školné s nulovým efektem. Pojišťovny mají data k dispozici už teď - ovšem zřejmě nemají schopného analytika, který by jim patřičné rozbory udělal.  Lékaři podvádějí ve vykazování výkonů  ostošest, takže kontrolovat sami sebe - to asi nebude ta správná kompenzační kontrola. O bezpečnosti dat se nemá ani cenu bavit - neexistuje, neboť lékaři sami jsou v tomto směru zcela nevzdělaní. A k čemu je v monopolistickém českém státním zdravotním systému potřeba mít více pojišťoven, když tyto nefungují jako konkurence, ale pouze parazitují na stejném neměnném balíku peněz.

Jediná kontrola je - pacient zaplatí sám a pak uplatní nárok u pojišťovny. To je jediná efektivní KONTROLA výdajů .

5 0
možnosti
S

Světlonoš_v05

13. 5. 2012 10:48
z pohledu lékaře byl IZIP spíš otrava

když máte plnou čekárnu, tak se vám moc nechce zadávat data do IZIPu. To totiž znamená vyhledat daného pacienta v tom systému (za předpokladu že funguje internetové spojení, a to bývá na těch nemocničních 486-kách často problém) a data tam překopírovat. To zabere další minuty času, stejně jako zabere minuty času pročítání IZIPu když ten pacient přijde. Na západě je běžné, že na takové věci mají sekretářky. Tam doktoři nepíšou ani zprávy. Zprávy nadiktují na diktafon a sekretářky to pak přepisují a vyhodnocují zprávy. Proč by doktoři měli zadarmo dělat něco, co jim akorát přidá administrativní zátěž? A to kolik se tím ušetří léků? Teoreticky možná, v praxi si tím nejsem jistý.

3 0
možnosti
L

Leinad

13. 5. 2012 17:20
Re: z pohledu lékaře byl IZIP spíš otrava

Opravdu je vždy rychlejší 1) najít kartu pacienta v šuplíku, napsat data tam, vrátit kartu do šuplíku, než 2) najít pacienta v izipu, napsat data tam, uložit?

0 0
možnosti
D

delora

13. 5. 2012 10:29
IZIP? NEEEEE!

Ještě než jsem se stala fuj hajzlem doktorkou, oslovil mě milý, asertivní mladík a nabízel mi IZIP, velmi slušně jsem ho odeslala kamsi, což si rozhodně zasloužil, neboť na půlku mých otázek neuměl odpovědět (kdyby uměl, poslala bych ho tam též) - jako pacientce mi vadí, že bude kdosi velmi nejasně "zabezpečeně" shromažďovat údaje o mě - co je komukoliv do toho, jestli jsem byla na potratu, měla jsem STD, léčila s depresemi nebo byť i to, že jsem v dětství trpěla na otitidy (pravda není ani jedno), jako doktorka odmítám zacházet se zjevným nedodělkem, odmítám vycházet z údajů, které sebral někdo, koho ani neznám - často nevěřím anamnéze svých kolegů, doplňuju si ji sama a najednou mám věřit údajům, které zapsal pro mě neznámý praktik?! Odmítám svěřovat data svých pacientů někomu, kdo nedokáže solidně garantovat, že se data neuzneužijí...

4 0
možnosti
D

delora

13. 5. 2012 10:30
Re: IZIP? NEEEEE!

A nejvíc mě dojímá pohádka, kterak chuděra pojišťovna přece netuší, co kdo bere za léky a kdo udělal duplicitní vyšetření - údaje má k dispozici už dávno a že je neumí využívat je jen a pouze její totální neschopnost!

3 0
možnosti
JS

kelner

13. 5. 2012 10:14
Je to k smíchu

Pokud nebyla zákonem stanovena povinnost všem zúčastněným poskytovat informace do IZIP tak veškeré práce na tomto projektu byly nesmyslem a plánovaným tunelem pro vyvolené. Veškeré řeči na téma jak je projekt geniální jsou pouze zastíracím žvaněním.

3 0
možnosti
V

vmt

13. 5. 2012 9:38
Taky jsem nechápala,

proč se tak, podle mého mínění, prospěšný projekt nedaří prosadit. Kromě argumentů, které v článku uvádíte, hrál i nemalou roli politická příslušnost lidí, co toto vymysleli. Kdo nejvíc řval proti, kdo nejvíc obviňoval z rozkrádání,tunelování a obohacování? Ano, byli to soudruzi z ČSSD,soudruzi z odborových rudých zdravotnických organizací,sdoudruh Kubek, ...atp. Stejně si myslím, že v době,kdy je počítač nezbytnou součástí každé naší činnosti,zákonitě musí dojít i na lékařské ordinace. Ale to by se to muselo dát doktorům befelem,pak by snad přestali škrábat do papírových karet.Třeba se za nové vlády rudooranžových souruhů dočkáme,až vymyšlené vymzslí ten správný soudruh a ti správní soudruzi se na tom napakují.

1 0
možnosti
JS

Juraj 1

13. 5. 2012 9:46
Re: Taky jsem nechápala,

Kdyby to byla stranická záležitost miláčci, dávno by vyhodili Horáka. Ono to nebude o stranách, asi jsou tak nějak všichni podobní. Rath stejně jako Heger mohli sestřelit Horáka a nic. Pročpak asi

1 0
možnosti

Rumcajz

13. 5. 2012 9:36
Pravdivé.

Děkuji za krásný článek, se kterým se dá ve všem souhlasit. Tento názor mám také již delší dobu. Věřím tomu, co píšete v závěru o nutnosti si to přečíst za delší dobu znovu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 26
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1529x
Jsem jeden z vás...A mám pravdu.

Seznam rubrik