Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B72o31h29u91m76í45r 63Š61i54m37e93k 3481380354194

Zajímavá je i diskuse pod článkem:

http://bohumirsimek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=600136

0/0
22.4.2017 11:58

B39o33h65u24m11í65r 48Š58i64m78e44k 3861300564104

Za první republiky se prý říkalo: sociální demokrat takékrad‘!

Ano, děkuji za připomenutí, Miloslav Ludvík je ten, kterýbyl přichycen při vyslovování úcty kulichům! Ano, lže, že lidi nemají peníze nazdravotní péči. Ti, co nechtějí dát ani korunu na své zdraví, vyhazují tisícekorun za léčení svých domácích mazlíčků a v hospodě denně zkonzumujíněkolik piv a vykouří krabičku cigaret. Přejme jim to, ale nelžeme!

Děkuji za připomenutí, že dostupná, kvalitní zdravotní péče zadarmoje jen komunistickou iluzí pro hloupé občany, kteří neví, že pod toutoideologií se dostanou do nedostupnosti kvalitní zdravotní péče bez korupce čiprotekce. Proto systém našich sociálních demokratů je ve skutečnosti asociální,protože s tím se vyrovná jen bohatý člověk! Proto se Ludvík tak hrbil předkulichy!

Váš pohled, pane Pravdo, je ideologicky totožný s programemODS, a račte si uvědomit, že má svá rizika: Hrazení zdravotní péče ze dvouzdrojů, ze současných pseudopojišťoven a z komerčních pojišťoven. Tentopřístup by znamenal jen další ztráty z našich peněz na naše zdraví, kterézmizí mimo zdravotní péči!

Pravicový politik by měl především ctít přirozené vztahy a nešilhatpo cizích penězích! Jde o to, aby lékař mohl léčit svého pacienta podle jehopotřeb bez omezování VZP a abychom pacienta učinili opět osobně zodpovědným zaproplacení zdravotní péče. K tomu jsou současné redistributorky našízdravotní daně naprosto nepoužitelné! Proto pacient si potřebuje najítskutečnou zdravotní pojišťovnu v neziskovém režimu se solidaritou zdravýchs nemocnými a bohatých s chudými, která bude tvořit různé pojistnéprodukty s různou spoluúčastí, a tak bude garantovat pacientovi jehoosobní odpovědnost proplacení zdravotní péče. (Vaše připojištění nelze řešitdle ODS bez dalších ztrát!)

Toto vede ke zvýšení kvality skrze reálnou konkurenciskutečných neziskových zdravotních pojišťoven a skrze konkurenci lékařů dlepreferencí pacientů. V tomto systému se nebudou ztrácet peníze tak jako v systémuprosazovaném ODS a možná dnes

0/0
22.4.2017 10:17

B14o51h21u91m31í98r 49Š83i74m16e57k 3981950874454

Toto vede ke zvýšení kvality skrze reálnou konkurenci skutečných neziskových zdravotních pojišťoven a skrze konkurenci lékařů dle preferencí pacientů. V tomto systému se nebudou ztrácet peníze tak jako v systému prosazovaném ODS a možná dnes i TOP 09.

To není program totožný s pojištěním v USA, jak vždy volají sociální demokrati! V USA jsou komerční pojišťovny odvozující výši pojištění od zdravotního stavu. Chybí zde solidarita zdravých s nemocnými!

:-)

0/0
22.4.2017 10:17

V32l64a73d13a 97S95i50m89o72n21i34k 3729643233425

Skutečné komerční soukromé pojištění stojí měsíčně pár stovek, to máte pravdu . ale EUR. :-/

0/−1
20.4.2017 22:25

J57a42n 14R53á32ž 1529363454140

Když si vezmu průměrný plat v ČR a kolik činí z toho odvozené nemocenské pojištění, tak to hodí měsíčně také dost přes sto EUR, no a když si odvodím průměrný plat v některé západní zemi s platbou pojištění v dané zemi, tak věřím, že zdravotní pojištění tam je úměrné tomu, co se platí u nás. Ale, jestli je ve stejné úměře i kvalita komplexní zdravotní péče tam a tady, nedokážu porovnat.

A že se mnoho zdravotních úkonů z pojištění standardně na "západě" nehradí, je jen dobře. Aspoň jsou peníze na kvalitní léčení život ohrožujících nemocí.

0/0
21.4.2017 11:54

V20l89a49d90a 17S52i65m52o70n29i56k 3799233263585

Konkrétně - pro chlapa 50 let, zdravého, ca 700€. Pojistná prémie podle zdravotního stavu, pravidelně přezkušovaného, Kuřák, automatická přirážka. Kdo nechodí na prevenci k zubaři, platí za zákroky jako např korunka o 30 % víc. Po 55 z tohoto soukromého systému nelze vycouvat. kažá faktura Vám projde rukama.Velmi výchovné...

0/−1
21.4.2017 23:26

B63o60h48u80m95í35r 84Š69i41m58e24k 3931510644914

Pozor, popisujete proplácení v USA, které nelze u nás aplikovat! Na to prostě český občan nemá!!! V USA při pojištění chybí solidarita zdravých s nemocnými a bohatých s chudými! To by byl krok zpátky!

Řešení kuřáků podle Vás automatickou přirážkou je nepoužitelné! Použitelné je jen stažení zdravotní přirážky na kouření do zdravotnictví! Bohužel naši politici to raději rozfofrují jinak!

0/0
22.4.2017 10:27

V94l28a68d92a 18S56i58m81o29n54i81k 3129453663615

To je příklad Německa, kdy vedle sebe existují oba dva způsoby - veřejný a ryze komerční. Dle mne je hlavní problém v tom, že Češi netuší, co vlastně zdravotní péče stojí, jelikož právě nikdy neviděli tu konkrétní fakturu. A mají neustále pocit, že nemají platit nic, protože přece " platí pojistné". Nulová spoluúčast

0/0
22.4.2017 10:54

B43o25h55u49m68í90r 87Š64i17m83e15k 3781580584384

Malý rozdíl: Mnozí Němci na to komerční pojištění mají, u nás to řeší stále jen korupcí!

0/0
22.4.2017 11:03

V71l10a16d36a 60S60i54m33o50n56i14k 3789293353245

Ano, v tom jsme zajedno.

0/0
22.4.2017 11:57

B33o49h13u79m25í97r 47Š12i94m10e17k 3631610184124

Ano, pane Ráži, jen v Česku se tak úporně trvá na proplácení prkotin, chlubíme se zdravotnictvím "zadarmo", ale na proplácení statisícových a milionových plateb, na proplácení náročných operací, na léčbu nádorovou a léčbu jiných závažných onemocnění, nemáme peníze!

0/0
22.4.2017 10:22

J77a10k33u90b 82K80n94e18c15h11t88o91v15s91k64ý 3220686381912

Co tay autor řeší? To tady bylo i za vlády Topolánka a nečase a to ještě zavedli poplatky

0/−1
20.4.2017 20:18

B59o65h74u78m43í39r 33Š96i20m35e52k 3961910244474

To tu nikdy nebylo. U nás žijeme v komunistické iluzi, že kvalitní zdravotní péče může být zadarmo. A důsledky? Již dnes vyplouvají na povrch! Tak jako v komunistické éře nejsou peníze na léčení závažných nemocí, které stojí statisíce i miliony korun! Jde o nepatrný zlomek pacientů, ale o to je to bolestnější!

0/0
22.4.2017 10:30

J78a13n 55R37á51ž 1429373404960

Obávám se, ze se nedožiji dne, kdy to co píšete docvakne i příznivcům bezplatné rovnosti péče (nikoliv pro každého) ve zdravotnictví a smutná fakta o důsledcích socialistického systému zdravotní péče "zadarmo" změní jejích bláhové představy.

+1/0
20.4.2017 14:40

B77o36h16u41m19í40r 87Š48i34m69e57k 3461120304884

Ano, důsledkem komunistické iluze požadované i sociálními demokraty je absence peněz na skutečně závažné stavy. Ale kde mají ti pacienti ty miliony korun sehnat, když na to VZP nemá?

0/0
22.4.2017 10:32

B61o58h82u84m81í61r 14Š95i76m67e23k 3601660404864

!!

0/0
22.4.2017 10:35

P58a32v34e76l 10K16u32c90h87t78a 4476141717324

Obecně bych proti dobrovolnému komerčnímu připojištění nebyl ale nemyslete si, že by Vám bez omezení kryla drahou léčbu. Četl jsem případ - nalákali jsme sem vědce s rodinou (tuším z Austrálie), měl zdravotní pojistku pro rodinu a dítě vážně onemocnělo a po vyčerpání limitu na něj dělali v Akademii a výzkumáku sbírku.

+2/0
20.4.2017 14:35

B66o10h76u81m65í75r 92Š59i52m58e44k 3731390394734

Velmi správně! Komerční pojištění není řešení! Viz výše! A pozor na ideologii sociálních demokratů! Ale pozor i na ideologii ODS nebo TOP 09! To také není ideální řešení!

0/0
22.4.2017 10:34

Z95b79y31n18ě47k 20H35l22á34s30n81ý 3384677945159

Jakmile zavedete jakékoliv připojištěni na léčbu, rozpoutáte tim nekonečné vydírání všech. Nakonec Vaše připojišťovací pojišťovna stejně u soudu předloží asi 100 důkazů o tom, že na rakovinu stejně umřete i když budete dostávat 10x dražší lék. Prostě jste přišel k doktorovi pozdě. Mám návrh pro všechny, kteří nejsou spokojeni se systémem našeho veřejného zdravotnictví. Založte si privátní zdravotní pojišťovnu, tedy zatlačte na parlament, aby to umožnil. Ta Vam třeba zaplatí i "thajské" masáže, to je fuk, jenom se pak už nikdy nevracejte do toho našeho socanskýho systému. My oželíme Vaše příspěvky, Vy naše jistoty. :-)

+2/−1
20.4.2017 13:31

B44o57h41u73m19í67r 46Š77i10m63e92k 3981790754414

Ano, pane Hlásný! Rizikem není jen přístup sociální demokracie, ale i ODS nebo TOP 09! Komerční připojištění je jen další ztrátou z našich peněz na naše zdraví! Viz můj popis výše!

0/0
22.4.2017 10:37

T35o76m92á27š 90B98r25y95k34n21a40r 1865517613822

Komerční připojištění bych si dokázal představit u úrazů. Zlomíš si ruku? Sádra + léčení bude hrazeno z peněz komerční pojišťovny, ne ze ZP...to by zřejmě šlo.....u nemocí by to podle mě nešlo...jak byste rozlišil, co bude hrazeno z peněz ZP a co z peněz komerční pojišťovny?

+1/0
20.4.2017 12:31

B47o35h63u46m23í86r 42Š65i29m15e59k 3121300534534

Ano, souhlas! Současné redistributorky naší zdravotní daně jsou v normálním systému k nepoužití! Komerční pojišťovny by jen vedly k dalším ztrátám!

Potřebujeme pojišťovnu v neziskovém režimu v solidaritě zdravých s nemocnými a bohatých s chudými... Viz náčrt výše!

0/0
22.4.2017 10:40

B21o55h46u91m93í15r 45Š49i13m16e28k 3611170624784

?

0/0
22.4.2017 10:41

B80o93h25u27m26í67r 44Š42i61m54e92k 3211720214414

Komerční pojištění není dobrá cesta!

0/0
22.4.2017 10:41

M96i94l51e79n98a 84K50l58o67u76č11k84o59v39á 1944343341130

Jakmile čtu slovo " pojištění, připojištění, pojišťovna", dostanu husí kůži. Opravdu myslíte, že ten pacos s rakovinou ten lék pak dostane? Nebo to bude jako teď, kdy uzavřete pojištění na vážnou nemoc, jako je třeba infarkt a když ho dostanete, tak pojišťovna odmítne plnit z důvodu, že infarktu je nekolik typů a vy jako naschvál dostanete ten "nesprávný".

+1/−1
20.4.2017 10:50

Z50d34e64n85ě13k 37Š85m75e22r83d47a 6100931711370

Jestli se mohu zeptat, v jakém rozsahu je plnění pojišťovny při infarktu?

0/0
20.4.2017 11:31

M71i19l33e20n37a 62K92l39o45u57č49k24o82v84á 1134663301670

Doporučuji číst ZPP.

0/0
20.4.2017 19:29

B18o32h86u75m20í91r 24Š93i33m71e65k 3211660824384

Paní Kloučková, viz výše! Pokud zůstane současné pojištění nebo bude komerční pojištění či připojištění, vždy dopadnete špatně!

0/0
22.4.2017 10:44

K56a87r30e71l 24C96h49r56a93s29t38i62n22a 4133904190275

Kdyby politici lhali jen o zdravotnictví, bylo by nám hej! Jenže oni lžou naprosto ve všem, takže z toho plyne jediný závěr: Nikdy, nikdy, nikdy nevěř politikům! Kdo jim uvěří jen jednou, je dětina a navždy ztracen.

0/0
20.4.2017 10:32

B27o41h84u49m50í94r 97Š40i94m42e38k 3311730344894

Každé zobecnění je falešné a nepravdivé!

0/0
22.4.2017 10:44

K66a84r35e95l 82C93h15r69a67s74t91i56n81a 4383114900415

V tomto případě daleko od pravdy nejsem, přesvědčil jsem se o tom na vlastní zkušenosti. Lží a manipulací s fakty vynikají především politici, ale nejsou sami.

0/0
22.4.2017 10:52

B62o47h93u34m96í88r 16Š91i31m40e28k 3641200354294

Ale takoví nejsou všichni politici. Musíme umět rozlišovat a podle toho se pak chovat ve volbách!

0/0
22.4.2017 10:54

K94a47r95e36l 77C93h36r32a21s71t27i73n57a 4483264110925

Bohumíre, máte pravdu, ale těch profesionálních lhářů mezi politiky je 99,5 % neboli řečeno jinak - slušný člověk do politiky nepůjde, musel by se naučit výt s vlky to každý nedokáže.

0/0
22.4.2017 11:31

B51o96h67u36m40í65r 68Š95i28m14e60k 3631860154564

Nesouhlas! Já znám řadu dobrých a slušných politiků!

0/0
22.4.2017 11:59
Foto

Š49t72ě61p44á42n 74B23i46c36e24r81a 6629792248586

co je "zadarmo", to stojí za "hlejno". Vlezu li se psem k veterináři, nechám mu tam pár stovek, ale ten přístup ke psu je o moc lepší než od doktorů k člověku. Bohužel platí, že každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží a to samé platí i pro zdravotnictví. Naši milí rodáci jsou hňupové, kteří zaplatí desítky tisíc za opravu svého auta, ale nechtěli připlatit nemocnici 100 Kč na náklady za jídlo, teplo, obsluhu, elektřinu...

+6/−1
20.4.2017 10:22

Z53d15e38n34ě22k 23Š66m92e63r81d36a 6400581891740

Problém je v tom, že politické strany a z nich vzniklé vlády neplní po volbách to co naslibovaly před volbami.. Takže mantra, že máme vládu, jakou si zasloužíme je blbost.

0/−1
20.4.2017 10:39

P68e34t65r 69S34k84á85c80e67l 6284389599

Jak které strany plní svoje sliby. Proto je potřeba zvolit jiné strany, důvěry-hodné. Zdravého rozumu je nám třeba.A nečekat, až nás zmanipulují svými "průzkumy"...R^

+3/0
20.4.2017 10:56

B41o22h57u12m88í81r 68Š59i54m35e61k 3921430814784

Tak proč nezvolíš lepší?!?

0/0
22.4.2017 10:46

F96r61a16n43t63i56s60e55k 57S96a19l88a73j66k33a 6691158835636

Pane Bicero,zdravotnictví dostává miliardy od daňových poplatníků,takže nic není zadarmo.VZPAMATUJTE SE.

+6/−3
20.4.2017 10:44

J35i80ř16í 78K46i58n88d39l 2308427713727

Jenže to, co stát vybere od daňových poplatníků, tak stačí na rovnostářskou péči, jak za bolševika.Tak zvané bezplatné zdravotnictví je sakra drahé a nejsou v něm peníze na to nejlepší pro všechny, tak teď máme všichni stejnou péči, ale tu nejlepší nemá nikdo. Když budu v nemocnici, tak si klidně zaplatím jídlo a bud tím pádem považovat kvalitní jídlo, rád si zaplatím pokoj s televizí a koupelnou, výměnu srdeční chlopně bez operace. To je stejné jako v obchodě, kde mám na výběr jídlo levné a jídlo dražší a lepší. Nemáme peníze na to nejlepší pro všechny, ale teď nemáte takovou péči nikdo. Je zajímavé, že lidé odchází od státních zubařů a přechází k soukromým zubařům, kde se platí, ale péče a kvalita je nesrovnatelná. Když sedíte v takové čekárně u soukromého zubaře, tak vás zarazí, kolik tam sedí důchodců. I oni pochopili, pokud chci mít zubní náhradu, která je kvalitní, která netlačí, tak si musím připlatit, nebo ji budou mít takvou, kterou mně je schopná zaplatiti pojišťovna.

+2/0
20.4.2017 12:09

Z36d52e15n88ě29k 61Š84m73e13r79d65a 6980151791910

Já bych těm co si stále stěžují na zdravotnictví u nás doporučil, aby vyzkoušeli na čas zdravotnictví v Anglii. Francii nebo ve Švédsku a potom začali srovnávat. Myslím, že by se hodně divili.

+1/0
20.4.2017 12:27

B94o92h30u65m55í19r 79Š55i97m89e82k 3681840734264

Bohužel, pro mnohé politiky Anglie náš vzor. Na vyšetření čekáte řadu měsíců, a když ho chcete mít včas, musíte se nechat vyšetřit ve Francii. Proč? Protože tam ten zdravotnický socialismus je menší!

0/0
22.4.2017 11:06

Z39b22y85n34ě81k 46H67l76á14s18n30ý 3194597545249

Když na to máte, nikdo Vám nebrání léčit se kdekoliv na světě. V mnichvě jste cobydup. :-)

+3/0
20.4.2017 13:20

Z17b73y66n65ě93k 46H98l76á25s63n56ý 3954177985459

V Mnichově.

0/0
20.4.2017 13:32

J91a98n 10S85ý49k53o23r80a 1967556379250

Tak to je teda překvapení: Důchodci mají se zuby víc problémů než mladí.:-) Pacholci nejsou ochotní přejít na kašovitou stravu....

+2/0
20.4.2017 13:43

J26a57n 34R98á29ž 1109823824190

Ano, nechtějí mít v puse "klapačky" hrazené VZP a proto jsou ochotni zaplatit desetitisíce za implantáty. Stejně tak by byIi ochotni si připojistit nadstandardní péči v nemocnici, kdyby to šlo!

0/−1
20.4.2017 14:46

B12o29h79u79m40í44r 69Š70i35m49e60k 3771670254314

To není řešení, připlatit si nebo připojistit se na nadstandard, když nejsou peníze na finančně náročnou léčbu!

0/0
22.4.2017 11:09

F19r73a14n70t93i91s69e20k 65S30a82l29a89j63k36a 6951338265366

Pane Kindl,jste opravdu podivný. Světe div se,důchodci potřebují zubaře.RvRv

0/0
20.4.2017 13:59

J89i79ř29í 16K19i18n52d20l 2708167753477

Pane Salajko obdivuji vaší inteligenci, ale nechápu z jakého důvodu důchodce nepotřebuje zubaře. Pane Salajko, divte se, ale důchodci potřebují zubaře. Je mnoho důchodců, kterým zaléží na tom, jaké mají zuby. Třeba já a naši kamarádi.

0/0
20.4.2017 16:28

B57o41h13u89m54í94r 22Š87i26m42e19k 3231580574254

Je to trochu složitější! Hlavně po odstranění iluzí našich sociálních demokratů nepropadejme ideologii "pravičáků"! To je stejně problematické z druhé strany! Náčrt vyrovnaného přístupu viz výše!

0/0
22.4.2017 10:53





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.